თინა შავაძე

საქართველო, თბილისი

 

საქართველოში იაპონურ ენას ოდითგანვე სწავლობდნენ და ეს ტრადიცია დღესაც გრძელდება. ამ უძველეს ენას უმაღლესი საწავლებლების გარდა, სკოლებსა და კერძო სასწავლო ცენტრებშიც ასწავლიან და ენის მიმართ მოთხოვნა თანდათან იზრდება. მაგალითად, კომპანია „ნიუკაზი"თბილისის სასწავლო ცენტრის ფილალის გახსნას სექტემბერში ბათუმში აპირებს. ალბათ, სხვაგვარი დამოკიდებულება წარმოუდგენელია იმ დიდი კულტურისა და ტრადიცების მქონე ხალხის მიმართ, რომელიც თავის სადამწერლობო სისტემაში დღემდე ანტიკური ხანის იეროგლიფებს იყენებს. ძნელად გასარჩევი იაპონური ენა ბევრს აფრთხობს, ბევრს კი ამ სირთულის გამო თავისკენ იზიდავს და ამოუცნობ სამყაროს სთვაზობს. არსებობს სხვა ფაქტორებიც, რომელთა გამოც დღეს იაპონურ ენას სწავლობენ მთელს მსოფლიოში და საქართველოშიც. თუ რატომ გაიზარდა მოთხოვნა ამ აღმოსავლური ენის მიმართ citizens.ge-ს „ნიუკაზი"-ს ტრენინგ-ცენტრში იაპონური ენის მასწავლებელი ნატალი ბარნაბიშვილი ესაუბრა.

 

ირაკლი პატარაია (უმცროსი)

საქართველო, თბილისი

ადამიანები ფიქრობენ საკუთარ რეპუტაციაზე. განსაკუთრებით სამსახურში. რეპუტაცია არის ის, რასაც ფიქრობენ შენზე. ხასიათი არის ის, როგორიც არის ადამიანი სინამდვილეში. რეპუტაციას განაპირობებს გარემოებები, მაგრამ ხასიათი მჟღავნდება იმის მიხედვით, თუ რა შინაგანი მრწამსით და ფასეულობებით ხელმძღვანელობს ადამიანი.

ირაკლი პატარაია (უმცროსი)

საქართველო, თბილისი

ჩვენ ვცხოვრობთ რეალურ სივრცეში, ჩვენს უბანში, ჩვენს ბინაში, ან სახლში, ჩვენ გვაქვს გარკვეული ხელფასი, ჩვენ გვაქვს  მანქანა და ყოველივე ამას ჩვენ ვეძახით რეალობას. მაგრამ ხშირად კარები არის ჩაკეტილი ბევრი რამისთვის. ამ კარებს მიღმა არის ბინა ვაკეში, 2014 წლის მანქანა „პორშე", საკუთარი თვითმფრინავი, შვებულება პარიზში ორი კვირით და კიდევ მრავალი, მრავალი, მრავალი რამ.

ირაკლი პატარაია (უმცროსი)

საქართველო, თბილისი

კომპიუტერის მწარმოებლებმა გააკეთეს ერთი მეტად თამამი ექსპერიმენტი. მათ იპოვეს ერთი მიყრუებული სოფელი, რომელშიც ერთმა ადამიანმაც კი არ იცოდა წერა-კითხვა და წიგნი ცხოვრებაში არ ენახა. სოფლის ინფრასტრუქტურა არ მოიცავდა საგზაო ნიშანს,  შეფუთული პროდუქტები, სათანადო ეტიკეტების თანხლებით და სხვა ცივილიზებულ საგნებს..

ირაკლი პატარაია (უმცროსი)

საქართველო, თბილისი

არსებობს კარიერისტების ორი სახე.

ვერტიკალური კარიერისტი - ადამიანი, რომელიც ცდილობს იაროს მაღლა კარიერულ იერარქიულ საფეხურზე. მისი მიზანია ყველა მის ხელთ არსებული იარაღები გამოიყენოს იმისათვის, რომ დაწინაურდეს თანამდებობრივად. ხშირად ასეთი ადამიანები სხვა ყველაფერს აყენებენ მეორე პლანზე. მაგალითად: ოჯახის შექმნა, მეუღლისადმი ერთგულება (ვისაც ჰყავს ოჯახი), ბავშვებთან დროის გატარება, მეგობრების (თუ ჰყავთ ისინი, რაც იშვიათია ასეთი ტიპის ადამიანებისთვის) გვერდში დგომა, ჯანმრთელობა და ა.შ.

გამოცემის შესახებ

ალმა-ატაში, 2008 წელს საერთაშორისო საფინანსო კორპორაციამ კავკასიისა და ცენტრალური აზიის ქვეყნების მასმედიის წარმომადგენლებისთვის კორპორატიული მართვის საკითხებზე კონფერენცია გამართა. სამდღიანი შეხვედრების შემდეგ გაირკვა, რომ მეზობელი ქვეყნების დღევანდელობის, წარსულისა და მომავლის შესახებ ჟურნალისტებს მწირი ინფორმაცია გვქონდა. ეს არცაა გასაკვირი. მაგალითად, საქართველოში მოღვაწე ჟურნალისტები იშვიათად ვამზადებთ მასალებს კავკასიისა და აზიის ქვეყნებში მიმდინარე მოვლენების შესახებ. ამ ერთგვარი ინფორმაციული ვაკუუმის შევსების მიზნით დაარსდა ყოველკვირეული ინტერნეტგამოცემა “Caucasian and Asian citizens", თუმცა რედაქცია გამოიყენებს არსებულ ტექნიკურ შესაძლებლობას და ამბების რუბრიკას ყოველდღიურად განაახლებს.

კონტაქტი

ოფისი
5 99 56 40 64

ბოლო სიახლეები

01
ივნ2017

ჩინეთი „უხელმძღვანელ...

გიორგი კუჭავა საქართველო თბილისი ჩინეთის გეოპოლიტიკური როლის ზრდამ და მისმა როლმა მსოფლიო ეკონომიკაშ...

01
ივნ2017

“გზის გასწვრივ” - სი...

გიორგი კუჭავა საქართველო, თბილისი სულ ახლახანს ჩინეთში გაიმართა საერთაშორისო ეკონომიკური ფორუმი ”ერთ...

01
ივნ2017

აფრიკის აღზევება, თუ...

გიორგი კუჭავა საქართველო, თბილისი ერთი ათეული წლის შემდეგ საერთაშორისო ინვესტიციების განხორციელების...

17
მაი2017

სტალინის პროამერიკელ...

გიორგი კუჭავა საქართველო, თბილისი ამერიკელები ომობდნენ წყნარ ოკეანის საბრძოლო მოქმედებების არეალში...

რეკლამის განთავსება

ფართო აუდიტორია

უამრავი ერთგული მკითხველი მთელი რეგიონის მასშტაბით.

ფოკუსირება

დამკვეთის ინტერესების მაქსიმალურად გათვალისწინება.

საბანერო რეკლამა

ბანერების ზომების და პოზიციების ფართო არჩევანი.

ვიდეო რეკლამა

ინტერესის გაღვივების თანამედროვე მეთოდი.